آتش من
نوشته شده توسط : ریما

دلم خوشه با تو اگه بذارن

از این که با همیم خبر ندارن

کجا تو میتونی این قدر عزیزشی؟

به خدا مثل من دوست ندارن

چشام از این صبوری دیگه خونه

چه بی حیا شده چشم زبونت

میخوام فقط با عشق تنها بمونم

اما نمیذارن پیشم بمونه پیشم بمونه

نمیخوام هیچ کس برات دل بسوزونه

به اسرار و خواهش پیش خودش بشونه

به خدا حرومه،روز و شب کدومه؟

همه چیز تباهه،کار من تمومه

دلم خوشه با تو اگه بذارن

از این که با همیم خبر ندارن

کجا تو میتونی این قدر عزیزشی؟

به خدا مثل من دوست ندارن





:: موضوعات مرتبط: عشق،**عاشـقانه هـــا** , ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: